marți, 21 mai 2013

Antologie de tanka



Din Nori de octombrie, antologia de tanka, apărută la Editura Petits nuages din  Quebec, în acest an. 




Letiţia Lucia Iubu

toute la nuit
goutte à goutte
sur la vitre
je désire une épaule
pour pleurer

toată noaptea
strop cu strop
pe geam
aş vrea un umăr
pe care să plâng

Maria Tirenescu

en vol parmi les branches
la mésange secoue
la neige
je voudrais que ce soit l’été
et que tu sois avec moi

în zbor printre ramuri
piţigoiul scutură
zăpada
aş vrea să fie vară
şi tu să fii cu mine

sur notre banc
sous le tilleul fleuri
je t’attends
si tu ne reviens pas
j’espère rêver de toi

pe banca noastră
sub teiul înflorit
te aştept
dacă nu vei reveni
sper că te voi visa

Steliana Cristina Voicu

statue de bronze
mesurant la distance
par la brume d’hiver
sur l’épaule du soldat
sang et flocons de neige

statuie de bronz
măsurând distanţa
cu bruma iernii
pe umărul soldatului
sânge şi fulgi de nea

Victoria Fătu Nalaţiu

admirant
la lumière de l’eau
en jour de fête
la lune s’appuie sur
les épaules du saule

admirând
lumina apei
în zi de sărbătoare
luna se sprijină
pe umerii salciei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu